Zonnige feestdagen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nanine Schmid - WaarBenJij.nu Zonnige feestdagen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nanine Schmid - WaarBenJij.nu

Zonnige feestdagen!

Blijf op de hoogte en volg Nanine

31 December 2014 | Curaçao, Willemstad

En dan is het alweer de laatste dag van het jaar. Toch wel heel vreemd om nog steeds in me zomer kleren rond te lopen, terwijl er nu al buiten vuurwerk wordt afgestoken. Voor mijn gevoel is het nog steeds augustus, in plaats van december. De laatste tijd wel weer veel leuke dingen gedaan en meegemaakt. Zo hadden me nog een kerstfeest op het werk, waarbij iedereen met familie was uitgenodigd. Vooral alles housekeeping dames hadden zich enorm opgetut, inclusief allemaal andere pruiken dan normaal haha.

Daarnaast hebben we nog weer twee nieuwe huisgenoten gekregen en is een andere huisgenoot ook alweer terug gegaan naar Nederland. Met de twee nieuwe alweer lekker naar het strand en uiteten geweest. En ook weer een paar nieuwe strandjes ontdekt zoals Cas Abou, Playa Daaibooi en Playa Lagun.

Ook heb ik nog Sinterklaas via de Skype gevierd met me familie. Beetje vreemd om midden op de dag in je eentje aan de ene kant van het scherm te zitten, terwijl de rest van de familie aan de andere kant het gezellig aan het vieren is. Maar toch ook wel weer leuk om ook iedereen bij elkaar te zien en veel cadeautjes wachten nog op mij als ik terug kom.

Maar het allerleukste deze maand was natuurlijk wel dat me vader nog op bezoek kwam! We hebben een heerlijk relaxed weekje gehad en hij heeft veel van het eiland kunnen zien. Eerste kerstdag was wel even heel anders dan normaal. Met een drankje lagen we op het strand te genieten en s'avonds zijn we lekker uiteten geweest samen met mijn huisgenootje Inge. Ook hebben we nog een buggy toer gedaan over het eiland wat super vet was! Een perfect weekje waarbij ik zelf ook weer even extra van het eiland kon genieten.

En dat genieten ga ik zeker ook nog even doen de komende laatste 25 dagen. Want hoewel het toch ook wel weer een fijn idee is dat ik iedereen over 25 dagen weer kan knuffelen, ga ik dit eiland toch ook zeker wel heel erg missen. Het heerlijke weer, de relaxte sfeer, mijn leuke stage en de nieuwe mensen die ik heb leren kennen. Deze dingen gaan het toch wel moeilijk maken om hier weer weg te moeten. Gelukkig heb ik nog even en kan ik nog de laatste puntjes van me bucketlist af gaan maken, maar dan zit het er helaas echt op.

Nu ga ik nog even het laatste dagje van het jaar werken en dan vanavond (5 uurtjes later dan jullie) het nieuwe jaar in knallen! Alvast: HAPPY NEW YEAR!

  • 31 December 2014 - 19:57

    Mama:

    Hey Lieverd, wat weer een leuk verhaal.
    Vanavond nog oud en nieuw, 5 uur later dan bij ons.
    En dan nog 25 dagen van alles en nog mooie herinneringen maken.

  • 31 December 2014 - 20:49

    Ellen:

    Fantastisch om te lezen. Heel veel plezier nog de komende 25 dagen en hopelijk heb je je bucketlist af kunnen vinken. Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curaçao

Ruim vijf maanden stage lopen op Curaçao!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2015

Allerlaatste dagje..

31 December 2014

Zonnige feestdagen!

20 November 2014

Bezoek uit Nederland!

14 Oktober 2014

Het is hier dol fijn ...

14 September 2014

Bijna legaal op Curaçao..
Nanine

Volg hier al mijn avonturen die ik beleef in Curaçao!

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 1693

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 25 Januari 2015

Curaçao

Landen bezocht: